wtorek, 26 lutego 2008

eksplozja koloru, czyli...

... mój pierwszy scrapbookowy album w końcu powstał!!! Jak wczęsniej wspominałam album powstał na zamówienie mamy rówieśnicy mojego synka (urodzili się w tym samym dniu :) ). Dzięki uprzejmości Gosi mogę Wam zaprezentować efekty mojej pracy bez zamazywania twarzy na zdjęciach - bardzo dziękuję. Album powstał głównie z papierów z linii "Pocket Full Of Posies". Fotografie zostały zorbione przez rodziców i rodzinę Majki, a ja je tylko obrobiłam na potrzeby tego 12-sto miesięcznego albumu. Muszę przyznać że wykonanie tej pracy sprawiło mi ogromną frajdę i mam nadzieję że nie jest to ostatnie takie zamówienie.  Nie wiem co mogłabym jeszcze napisać... zapraszam do oglądania i komnetowania zdjęć.

1 komentarz:

brydzia58 pisze...

wow fantastyczny album' tak dużo sie w nim dzieje a jednocześnie taki przejrzysty GRATULUJĘ

pozdrawiam Mariola