wtorek, 19 lutego 2008

przygotowania do wyzwania

Dziś wieczorem rozpoczęłam przygotowania do mojego pierwszego Wyzwania z bloga Polki Scrapują. Materiały, technika, kolorystyka i tematyka dowolne - obowiązuje jedynie konkretny szablon. Wybrałam już zdjęcie, mam papier, główne motywy, teksty... część przygotowana jest już nawet do wklejenia... brakuje tylko kilku szczegółów i dwóch narzędzi, aby wykonać całość perfekcyjnie. Mam czas do niedzieli 24 - zdążę :)  Zdradzę Wam tylko że klimaty będą kobiece z kroplą nostalgii i turkusową dominantą. Efekty poznacie już za niecały tydzień.

2 komentarze:

Norma pisze...

Trzymam kciuki żebyś zdążyła wyczarować Aniu piękny album i czekam na jego zdjęcia!!

Anna-Maria pisze...

to nie album tylko karta - na początek wystarczy :)
nie liczę na wiele, ale to takie miłe, mobilizujące ćwiczenie... muszę kształcić swój warsztat :)