środa, 12 marca 2008

prezenciki

już dotarły do właścicielek wiec mogę opublikować; przepraszam ze przez ostatnie dni niczego nie pokazywałam, ale to nie oznacza że nie pracuję :) właśnie powstaje nowy album na zamówienie, jak tylko będzie gotowy, zaraz opublikuję zdjęcia. A to zdjęcia malutkich zakupowników- jeden należy do mojej znajomej styczniowej mamy Asi a drugi do ametystowej Alinki. Pozdrawiam Was. Alinko dziękuje Ci za wspaniały e-mail, mój dzień dzięki Tobie jest słoneczny :) mogę jedynie obiecać że to był pierwszy ale z pewnością nie ostatni raz.

2 komentarze:

Nowalinka pisze...

Haha, no ja nie mogę , no oba takie piękne, tylko ten mój, jest ten tego...no MÓJ!!! :D

Dziękuję Ci ogromnie Aniu za ten zakupownik, idealnie pasuje do mojej torby i jest taki śliczny!!! :)
Na wiosnę nowe dodatki :)
Khem, khem...nie wspominając o jeszcze dwóch bardzo kobiecych i jakże ametystowych dodatkach :* :* :*
Normalnieś mnie zaskoczyła, gadać nie mogę , no ale napisać a i owszem ;)

Dziękuję Ci soczyście, słodko...aż do zemstulki.... ;)

Agnieszka/Mirabeel pisze...

wow!śliczne obydwa!!