wtorek, 4 marca 2008

w oczekiwaniu na spersonalizowanie

oto nowy zakupownik... niestety jeszcze 'goły'; dopiero czeka na swojego właściciela... kiedy go znajdzie zostanie obsypany personalizującymi szczegółami. W związku z wielką samotnością małego zakupownika ogłaszam 'konkurs' dla moich przyjaciół (tych realnych i netowych)... osoba która jako pierwsza ogłosi swoim komentarzem chęć posiadania tego właśnie maleństwa zostanie jego właścicielem :) zapraszam Was kochani serdecznie do zabawy. P.S. Dla chętnych - spóźnialskich przewidziane są drobne nagrody pocieszenia. Jeszcze kilka szczegółów: papier "Luxury", jedwabna wstążka, karteczki Post-it, złote stemple, srebrny gel-pen i dodatki.

11 komentarzy:

Agnieszka/Mirabeel pisze...

no śliczny!! super dokładnie wykonany!!

Agnieszka/Mirabeel pisze...

ja chętnie przygarnę to maleństwo ;D

Anna-Maria pisze...

no tak wszystkich zdynsansowałaś... no nic... jest to wyzwanie, które sponsoruje literka A :)

Anna-Maria pisze...

czekam na jeszcze trzy osoby, które też coś dostaną od serca.

asienka247 pisze...

Przesliczny zakupownik:), ale sie spozniłam:)szkoda....
Pozdrawiam:)

Nowalinka pisze...

Oj, jak on świetnie ma tą okładkę zakamuflowaną :)
Śliczny jest!!!
I te delikatne odcienie zieleni...mmrrrr :)

Od serca (dla serca?) mówisz ;)
Mam dobre serce to mogę do swego przygarnąć takie coś, co cieszy oko i serce...nawet pieska i kotka przygarnąć...i szarą myszkę...niestety dzisiaj nadepnęłam w łazience na zbłąkanego pajączka...i biedny się rozpłaszczył zupełnie...moje przeprosiny prosto z serca płyną ;)

Norma pisze...

Ja chcę, ja chcę, ja chcę!! Czy to już za późno nawet na nagrodę pocieszenia? ;(

Anna-Maria pisze...

norma na nagrodę pocieszenia akurat! :) jeszce siezałapałaś... tylko nie wiem czy asieńka247 też jest chętna, czy tylko tak się wpisała :)
dziewczyny wyślijcie mi na maila swoje adresy wraz z nikami:
anna-maria.wolniak@wp.pl

asienka247 pisze...

Pewnie, ze chetna na nagrode pocieszenia:)))

Anna-Maria pisze...

wyślijcie mi adresy swoje!! na razie mam tylko Mirabelki...
Asieńka - podaj ulubiony kolor i adres :)
Nowalijka - adres wystarczy, z resztą dla Ciebie nagroda jest juź zrobiona ;)
norma - podaj adres i kolor proszę.
pozdrawiam Was

Norma pisze...

no teraz spojrzałam, że rzeczywiście mnie nie rozgryzłaś... 'podaj mi swój adres i kolor proszę' hehehe :) chyba musze się zgłosić po te nagrodę pocieszenia, bo normalnie należy mi się pocieszenie-nie poznałaś mnie!!!! :P :))