środa, 21 maja 2008

Weselna Księga Gości...

... bardzo walorowa, oszczędna w ozdobach. Jej dominantę tworzą fantastyczne papiery Karen Foster Design i dodatki pomysłu tej samej projektantki. Kilkadziesiąt kart z miejscami na wpisy weselenych gości zamknęłam w twardej okładce formatu 32x32 cm. Album posiada stronę tytułową na której widnieje rozłożone zaproszenie Państwa Młodych, ozdobione zgodnie z klimatem całości. Oprócz tego na dwóch ostatnich kartach zanjdują się dwie ogromne koperty posiadające grubość ok. 3 cm, do których młodzi mogą schować pamiątkowe karty z życzeniami od pozostałych świadków ich ślubu. Okładkę zdobi front zaproszenia - zdjęcie Młodej Pary - oparowione w przecudne cynowe narożniki, oraz metalowe litery układające się w ich imiona. Cała księga skręcana jest w oryginale grubymi śrubami, jednak na potrzeby wpisów wygodniejsze jest tymczasowe połączenie kart parcianym sznurkiem ;) Księga jutro będzie miała swoje entree - ja również ponieważ świadkuję na tej uroczystości mojej przyjaciółce - Pannie Młodej. Trzymajcie kciuki za piękną uroczystość i szampańskie wesele. Ja znów znikam na tydzień, ale na koniec maja, na początku czerwca wracam z nowymi albumami. Życzę Wam udanego weekendu.

7 komentarzy:

jaśminowasia pisze...

Zapiera dech w piersiach, piękna księga...mam te dodatki, czasem dorzucam je komuś do prezencików, piękne są...

Norma pisze...

Aniu jestem oszołomiona jak przy takim minimaliźmie mogłaś osiągnąć coś tak pięknego!! Naprawdę robi wrażenie, Asia na pewno będzie bardzo zadowolona z takiej księgi :)

swietlicowo pisze...

ale cudo!! wspaniała praca, ogromnie mi się podoba!

Unknown pisze...

Normalnie szczęka mi opadła! Przepiękna!!!!!:)

finnabair pisze...

o mamo...

finnabair pisze...

a teraz konkretniej...niesamowite dodatki i sama księga - pełna elegancji i uroku.... moje oczy prawie pożarły każdy detal...śliczna!

Nowalinka pisze...

Niesamowity klimat zawarłaś w tym albumie...tylko pozazdrościć i pogratulować Aniu :)