czwartek, 26 czerwca 2008

Jaś kończy dziś półtora roku!

Jak codzień weszłam wczoraj na jeden z moich ukochanych blogów - do Scapującego Babska. Ta niezwykle twórcza osoba zaprojektowała kolejną ze swoich mapek i tym razem nie moglam już przejść obok niej obojętnie. Nadarzyla się okazja - mój ukochany synek kończy dziś półtora roku, dwa dni temu miał imieniny i wtedy zrobiłam mu to urocze zdjęcie. Musiało prędzej czy później zostać oscrapowane, a że mapka ciekawa, bardzo babskowa - takiego scrapa na gładkiej powierzchni jeszcze nigdy nie robiłam - postanowiłam podjąć wyzwanie i... wyszło tak :) Brakuje mi tylko wykończenia, zamknięcia jakoś kompozycji na tym czarnym kwadracie, aleni niestety nie mam na działce olejnych pasteli, które teraz idealnie by się nadały... trudno nie mogąc siępowstrzymać i korzystając z wyjątkowej, półtorarocznej okazji publikuję tę pracę na blogu. Zachęcam również go ogladania innych interpretacji tej znakomitej mapki na blogu Babska.

4 komentarze:

cwasia pisze...

Scrap świetny, super kolory!
No i szok i niedowiary! Bo też mam ochotę wykorzystać rewelacyjną mapkę Babska, i już wstępnie coś podszykowałam, tylko w różowościach, i podobnie jak Ty chcę użyć fiberków + paciaje farbami akwarelowymi lub pastelami, tylko teraz to będzie, że zmałpowałam :(

Bea pisze...

Serdeczności dla Jasia!!! (a pamiętam jak na biżu jego fotkę po narodzinach pokazałaś - tak dawno to był??)
Scrapek cudny, fota jest PRZEPIĘKNA!!!! No i ta trawka mechata (włóczka?) - cudniasta!!! :)
No ale fotak i tak naj osiem.

jaśminowasia pisze...

świetny scrap, o grubasku z poprzedniej notki nawet nie wspomnę, bo słów za mało...cuda!

finnabair pisze...

no no, ja padłam - super kolory, zestawienie, fotka - rewelacja!!!