piątek, 5 września 2008

* free * spirit

... czyli wyzwanie mapkowe bloga Inspirujemy, wg layout'u Nuli. Mapka od razu mnie zaintrygowala swoim dziecięcym charakterem - prawdopodbnie to przez te kredki... Popełniłam scrapa - starałam się nie odbiegać zbytnio od oryginału... zmienilam tylko kilka szczególów i format z A4 na 30x30, który lepiej się przechowuje wśród innych prac. Moim zdaniem wyszło kosmicznie :) po piersze od razu widać że nie moja kompozycja, dzieki czemu scrap wygląda inaczej niż cała reszta lo'sów na moim blogu, a poza tym te kolory... no poszalałam. ale najważniejsze dla mnie jest to,że w końcu moje ulubione zdjęcia przedstawiające 13 miesięcznego Jasia znalazły oprawę... dzisiaj powstanie kolejny scrap z tej samej serii zdjęć - ale charakter będzie nieco inny, ale to jeszcze tajemnica. No nie wiem, oceńcie same.

4 komentarze:

aaaasssssaaaaa pisze...

nawet jeśli kompozycja nie twoja to i tak wykonanie cudne! pięknie wyszło i kolorki w dziecięcym scrapie mogą być nawet kosmiczne!

finnabair pisze...

ej kompozycja może i nie twoja, ale jest super :)

mohika pisze...

Dla mnie rewelka

AgnieszkaAnna pisze...

Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne