niedziela, 8 lutego 2009

Minął rok!!!

Moje kochane, dzisiaj mija dokładnie rok od momentu kiedy założyłam tego bloga. Część z Was również jest ze mną te 12 miesięcy - dziękuję Wam za to serdecznie. Wspólnie osiągnęłyśmy wynik 125.709 tys. odwiedzin! Jesteście niesamowite! Zaczynałam od zera - dzięki Wam i naszym zagranicznym koleżankom wiele się nauczyłam. Dzięki Adzie i Asi z polskich sklepów scrapowych miałam dostęp do najlepszych materiałów, które dawały mi mnóstwo inspiracji. Przełamałam kilka swoich "grzeczności", nauczyłam się drzeć, nierówno wycinać, bazgrolić :) myślę że zbliżam się w swoich poszukiwaniach do "własnego stylu" - nie wiem czy coś takiego w rzeczywistości istnieje, ale na pewno moje prace stają się rozpoznawalne. wzięłam w tym roku udział w kilku zabawach-wyzwaniach, które dały mi wielką satysfakcję. Za swoje największe osiągnięcia uznaję nawiązanie niesamowicie ciepłych nowych znajomości - niestety większość jest jedynie internetowa, ale mam nadzieję że w najbliższym czasie to się zmieni (czekam na jakiś ogólnopolski zlot i zaproszenia na mini spotkania :). Drugie osiągnięcie - to niesamowicie nobilitujące zaproszenie do składu projektantek pierwszego takiego polskiego teamu I lowe SCRAP !!! dziękuję! Dziękuję wam za wszystko, za to że odwiedzacie moje strony, za przecudne komentarze, za doping, za mobilizację, za ciepłe słowa, za wsparcie w ciężkich chwilach (Nula :*), za możliwość podziwiania Waszych prac, za Waszą przyjaźń, która napawa optymizmem. Dziękuję i... ... bądźcie ze mną nadal. Buziole *****************

9 komentarzy:

Natalia pisze...

Gratuluję i życzę dalszej weny i wytrwałości w prowadzeniu bloga,kolejnych latek:)

almadr pisze...

gratulacje ;-) miłego świetowania i dzięki za inspiracje.

RosaliaArt pisze...

serdeczne gratulacje

licznik odwiedzin mówi sam za siebie :D
jesteś niesamowita!!!!!

jaśminowasia pisze...

jak czas płynie szybko...gratuluję, pięknie tworzysz, uwielbiam do Ciebie zaglądać

mała ami pisze...

serdecznie pozdrawiam :) przesyłam duchowe uściski :)

gulka pisze...

Aniu ja dziękuję, że masz bloga i dzielisz się z nami swoim nieprzeciętnym talentem :* cudownie jest oglądać Twoje prace, jesteś dla mnie nieprzemijającą inspiracją i kopem do tworzenia scrapów. :)

Anonimowy pisze...

Twoje prace są przepiękne, pełne miłości, pasji i życia. Mam nadzieję, że wkrótce zrobisz coś dla mnie. Pozdrawiam ciepło - Vercueil

MonaGee pisze...

No i dobra--oby tak dalej. piekny wynik odwiedzinowy i pieknie podsumowany rok! GRATULUJE

Anonimowy pisze...

Gratulacje. Natychasz tak niesamowicie, że aż w uszach piszczy. A i zapraszm do mnie po wyróznienie