czwartek, 16 kwietnia 2009

Mega scrapowa piżdżamka

... a propos ostatniego wpisu blogowego Nuli - o dobieraniu uranek i przedmiotów dziecięcych do ukochanych papierów scrapowych... zobaczci jaką wypasioną, scrapową piżdżamkę udało mi się kupić Jasiowi...jakby samo sassafras ją projektowało :) zakochalam się w niej bez pamięci! (mimo tego że bylo napisane że to wzór dla dziewczynek) - może to nie jest najlepsze zdjecie Jasia (młody po kąpieli pałaszuje kolację) - ale piżdżamke jako-tako widać :)

15 komentarzy:

lalalla pisze...

oooohhh jest mega scrapowa! też chcę taką , dla siebie:)

Dag-eSz pisze...

No też mi się skojarzyła zwłaszcza z Twoimi scrapami :) tylko mam wrażenie, że jest troszkę za mała...może to tylko wrażenie pozdrawiam

Anna-Maria pisze...

heheheh :) po pierwsze to taki krój - bardzo wąski - ale dzięki temu nie zwija sie podczas snu,,,
a po drugie... było napisane ze to na dziecko 3-4 letnie, to wziełam i myślałma ze będzie zbyt duża, ale okazała się akuratna... ale kupiłam już o dwa rozmiary większa - na zaś :) Nula szykuj się, bo na Kubka akurat... hahahha

gulka pisze...

o jaa ale wariatka z Ciebie! boska piżamka! sama taka chcę :)))

Zielona pisze...

Ha ha :) Od razu widać, że matka artystką ;)

a.batory pisze...

yyy to ze mnie marna scraperka
bo od początku robie odwrotnie
szukam papierow po fakcie do zdjęc,
nie wiem co łatwiejsze;)bo do niektorych szukam juz z rok;)))
a pidzamka jest do zakochania to prawda i tez taką chce , jak nie dla siebie to dla swojego smarkola
firma, firma poproszę namiary
Jaś wystarczająco zachęcił do kupna:)

Anna-Maria pisze...

a Wiktor ile ma lat? chyba z 5 co? to Old Navy :) na allegro nową upolowałam... ale ciężko; największe widziałam w rozmiarze 5T - który wlaśnie kupiłam. ta na zdjeciu to rozmiar 3T, ale na mojego niespelna 2,5 roczkego synka zbyt akuratna... wzięłam na pięciolatka, żeby na zas była. wpisz Old Navy i powinny sie pojawić różne propozycje. niestety chłopięce są raczej bure.

Fioletowe poddasze pisze...

Świetna!!!! :)

Nulka pisze...

jest absolutnie przefantastyczna!!!!!
mowisz na Kubka dobra hahah :****
matka - wariatka {lowe}

aulik pisze...

kapitalna pidżamka :) i te kolorki...

Rachel pisze...

zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia!!:)

elianka pisze...

Piżamka rulezz:D

Monika pisze...

Piękna! Prawie tak piękna, jak te bodziaki od Mii-Mi. :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

się nie oparłam - zrobiłam jabłuszkową karteczkę :-))))

Rybiooka pisze...

Cynka reklamuje tę pidżamkę :)
i faktycznie wymiata :)
wzorek smakuśny :)
Wiesz Cynka ostatnio tez scrapka zrobiła z dziecięcej bluzki więc jak Jasio pójdzie spać....