czwartek, 21 maja 2009

Kartkę zrobiłam...

... na wyzwanie cardliftowe Rosalii na blogu art-piaskownica. Karta wyjątkowo ciekawa więc się skusiłam, przy okazji miałam pomysł. Szpila zdobiąca kartkę jest jednocześnie broszką - całość prawdopodobnie poleci do teściowej z okazji 26 maja. Wszystkie cudne interpretacje tej zabawy można zobaczyć TUTAJ, zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w tym wyzwaniu. Przy okazji znów udało mi się wykorzystać stemple 'my cute stamps' o których informacje możecie znaleźć TU :)

5 komentarzy:

Costa pisze...

Piękna !!! Ma niesamowite kolory no i jest taka TWOJA - bosskaa ;D

adda pisze...

Wszystko, cokolwiek dotkniesz zamieniasz w złoto!!!

Aniu jeszcze raz dziękuję za poradę. Bardzo mi pomogłaś i troszkę "napędziłaś". Bardzo dziękuję...

steypu pisze...

Jezusie słodki....... arcydzieło.

Nulka pisze...

o.O

paperina pisze...

PIękna piękna,piękna !!!!