wtorek, 29 września 2009

list do nieba...

"Do you hear me, I'm talking to you, across the water across the deep blue ocean, under the open sky, oh my..." Natchnienie na ten kolor przyniosły mi właśnie te słowa z piosenki "Lucky", która mnie ostatnio przemiło prześladuje. NIEBIESKI - to kolejny kolor w monochromatycznej zabawie art-piaskownicy; na piaskownicowym blogu najlepiej widać, że niebieski "nie jedno ma imię" :) acha widzicie ten maleńki napis LOVE? - takie właśnie cudne bradsy-literki kupiłam sobie podczas zlotu na stoisku CraftShopu! Mój "niebieski" jest mocno wypłowiały :), pełen rozbielonych błękitów; Ki pięknie opisała tę pracę jako "list do nieba"; na zdjęciu znów moje dwie slicznoty: Nata i jej córeńka Zuzia widziane obiektywem taty Macieja :*

6 komentarzy:

gulka pisze...

piękny jest, naprawdę delikatny.. a takie bradsy tyż mam :))

gulka pisze...

i jeszcze chciałam powiedzieć że Twoje scrapy tak mnie natychają że aż mnie boli że nie mogę scrapować :( tak się cieszę że mogłam je zmacać osobustycznie... :)

Nulka pisze...

piękny...

Unknown pisze...

cudowny, delikatny i tworczy scrap!
mnie, jak Gulke, tak natycha, ze az boli i nie ma sie ochoty scrapowac, bo i tak ci do kostek (albo i do kolan) nie siegniemy ;))
jestes babko de best!

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Aniu, śliczny, anielski skrap! Ja już Ci mówiłam, że jesteś moim skrapowym guru, prawda?:)

elfik pisze...

niebiansko piekny.....