niedziela, 28 lutego 2010

Nula i jej porzadek w moim bałaganie :)

Któregoś dnia w burzliwej dyskusji na gg zarzuciłam Nuli że ma bajzel w siedzibie ILS (prawdopodobnie, bo nigdy tam nie byłam i to były tylko moje przypuszczenia); Aneczka się wkurzyła i zrobiła mi ekspresowo zdjęcia z jej miejsca pracy - co się okazało: niemalże kliniczna czystość i porządek, ściana pełna ramek wypełnionych przyjacielską miłością, inspirujących scrapów i maaaasa ils-owych papier poukładanych obok siebie na półkach i poopisywanych :) przyznam ze ostatecznie tymi fotami Nula zamknęła mi usta w tej kwestii na zawsze :) No dobra tak bałaganu nie ma, ale przekornie umiejscowiłam kilka wybranych fot w swoim własnym bajzlu scrapowym - zaszyłam, zachlapałam, posklejałam i wyszło tak:
Całość powstała na bazie mapki z weekendowego wyzwania Studio Calico#8 - nie liczę na wygraną, sądzę że mój scrapowy bajzel jest nie do przejścia dla Amerykanów hahahahaha... Bazą jest ręcznie przeze mnie malowany żarówiasty papier - dobór kolorów dopasowany do klimatów, w których lubuje się nasza porządnicka :*

12 komentarzy:

Lili pisze...

o, super! jak ja bym chciała, żeby moje miejsce pracy oscrapowano! Bo w końcu mam własne miejsce i własną szafę, szok!

madebyviva pisze...

rewelacyjny!!

świetnie kontrastuje porządek na zdjęciach z nieporządkiem na scrapie - całość bomba!

Fioletowe poddasze pisze...

Wyszło świetnie :)

Gosik pisze...

extra!

Tusia Lech pisze...

Rozbawiło mnie twoje stwierdzenie o bajzlu nie do przejścia dla Amerykanów hehehe. Ja marzę o swoim kącie do scrapowania - ale jeszcze trochę muszę na to poczekać. Na razie wszystko mam poukładane w kilku pudełkach, które zajmują trzy półki w szafie :) :) :) Ale jak już się doczekam, to będę miała tyyyylkooo dla siebie całą pracownię - to będzie dopiero szczęście :)
Scrap dla mnie jak zawsze - zachwycający! A "chlapanie" jest w twoim wydaniu mistrzowskie.

k_maja pisze...

Twój na maksa! nikt tak nie chlapie jak Ty :DD

Oliwiaen pisze...

Bardzo dobrze, że te fotki ujrzały światło... netowe ;-)) Nawet, jesli trudno je dostrzec w bałaganie :-DDDD Ale tych kleksików okrąglutkich to zazdroszczę, naprawdę :-)

Encza pisze...

Cuuuuuuuuuuuuuuuudo !!!!!!!!!

jaśminowasia pisze...

znaczy to, że są idealne kobiety na tym świecie ;)
genialnay Lo

jaśminowasia pisze...

znaczy to, że są idealne kobiety na tym świecie ;)
genialnay Lo

kornelia pisze...

masakra, jaki bałagan ;)!!
dobrze, że został zescrapowany :)

dla mnie wygraną masz/macie jak w banku!

dul pisze...

Jaaaa pierdzielę, MEGA praca.