czwartek, 11 lutego 2010

'soulmate' & giveaway!

Witajcie na początku nowy scrap (no nie taki nowy bo ma już ze trzy dni) - mój pierwszy layout na nowych papierach Lavender Emotions - one sa boskie! Nie dlatego że 'moje', wiem ze nie powinnam siechwalić, ale dziewczyny - one się same tną! Hahahaaha - to nie będzie skromny wpis :)
Praca nad tym scrapem była czystą przyjemnością! Tak się rozochociłam że pocięłam już dwie całe kolekcje :) prace czekają w kolejce do publikacji. A tu kilka szczegółów - m.in. ręcznie robiona przez Basię "koronka".
-------------------------------------------------------------------------------------------------
A teraz uwaga, uwaga... Z okazji drugiej rocznicy mojego blogowania, która przypada dokładnie za tydzień (18 lutego) ogłaszam anno-mariowe giveaway! Pomyślałam sobie że Tłusty Czwartek jest idealnym dniem, żeby takie candy ogłosić :) W skład "zestawu" wchodzą trzy kolekcje papierów zaprojektowane przeze mnie dla I lowe SCRAP (Oblicza Barw, Owocówki i Lavender Emotions), oraz biżuteria w kolorach które ostatnio są moimi faworytami: naszyjnik z kul turkusu i kolczyki z niebieskiego korala i krzemienia gołębiego.
And now attention, please! To celebrate the second anniversary of blogging that comes in a week (February 18th) I announce teh Anna-Maria giveaway! The set consists of three collections of papers I designed for ILS (Oblicza Barw, Owocówki i Lavender Emotions) and a set of jewellery in my favourite colours lately: a necklace made of turqouise balls and a pair of earrings made of blue coral and grey flint.
Zasady wszystkim znane: zostaw swój komentarz pod tym postem i zamieść informację wraz ze zdjęciem na swoim blogu (we wpisie lub na bocznym pasku). Candy potrwa dwa tygodnie do 25 lutego - 26 lutego podam wyniki.
The rules are quite obvious: leave your comment under this post and put the info about the giveaway on your blog (in a post or a sidebar). The candy will last through February 25th - the results will be announced the following day.

145 komentarzy:

Tusia pisze...

Scrap widziałam rzeczywiście już pewnie ze dwa dni temu - i zachwycił mnie niesamowicie. Ale to nie nowina... Tak sobie myślę, że moje wpisy u Ciebie wkrótce staną się nudne i przewidywalne ;)

klaudyna pisze...

na takie pyszne candy to ciężko się nie zgłosić...! :)

rosaliaa pisze...

scrap jest cudowny, a w kolejce bo tłuste, soczyste cukieraski staję

anita22 pisze...

alez ten motyl piękny ! Chyba w końcu muszę spróbować czy się same tną :P sto lat z okazji urodzin bloga , mnóstwa weny na następne lata! a po takie cukierasy to grzech nie stanąć w kolejce :P

Zuzik pisze...

Piękny scrap.
Taki energetyzujący! :)

Skusiłam się na anno-mariowe giveaway :)

kornelia pisze...

Ach, to Ty jesteś sprawczynią tych kolorowych papierów!!!
Podziwiam Twoją inwencję twórczą :-), jesteś w mojej scrapującej czołówce nie-do-doścignięcia...

Wpisuję się na listę chętnych w candyzabawie i gratuluję już dziś drugiej rocznicy blogowania!

Buziaki
kornelia
http://www.zupkamimi.blogspot.com/

kiciula pisze...

gratuluję rocznicy, info u mnie po prawej, kiciula.blogspot.com :)

MAGiALENA pisze...

to ja też się zgłaszam i zapraszam do siebie
http://wchatcemagialeny.blogspot.com/ :)

Dorota pisze...

18 lutego mój Małżon obchodzi 34 urodziny. Data zatem jak najbardziej zacna :D

Wszystkiego dobrego i tłustego

http://37prawd.bloog.pl/

Malgwa pisze...

Śliczne! Też się zgłaszam do przygarnięcia tych słodkości...

Asia-eight pisze...

Te scrap sprawia, że chyba znów po nastu latach zacznę lubić niebieski!

Owocówki już mam, na pozostałe papierki mam wielką chrapkę, więc staję w kolejce :)

plakatowka pisze...

I ja się skromnie zgłaszam :)

http://plakatowka-skrapowisko.blogspot.com/

Artsandra pisze...

No oczywiście że sie zgłaszam!:)
A scrap jest boski! Takie kolory!

Flora pisze...

Łasuchem na słodkie jestem okropnym, więc ustawiam się z nadzieją w kolejce po Twoje candy/giveaway...

Te kolory lawenderowe zestawione ze szmaragdami(choć fiolet w ogóle lubię) w pierwszym momencie nie podobały mi się, ale coraz bardziej sie do nich przekonuję...

nataly*oh pisze...

'soulmates' są po prostu wypasione! te warstwy na końcach, przeszycia w literkach, białe teksty... bosko!
Niekończącej się weny z okazji 2 rocznicy blogowania! (:

Grabka pisze...

Stanę w kolejce i ja :)

Katrina pisze...

Przepiękny scrap. :D

Z chęcią osobiście się przekonam jak pracuje się z tymi papierami... jeśli się do mnie szczęście uśmiechnie w Twoim losowaniu. :)

asica.p pisze...

ja też się zgłaszam:)

martuuha pisze...

o! ja dopiero zaczynam scrapować na żywo (wcześniej tylko digi), a oblicza barw to pierwsze papiery, którymi zacieszam, więc dopisuję sie w kolejkę :)
http://martuuha.blogspot.com/

Duś pisze...

jaami dpisuje sie;)
cudny scrap

cynka pisze...

fantastyczna praca!!!

ja też w koplejkę sie ustawiam:)))
kolorów pragnąc;)!

Dorka Poland pisze...

piękności, więc i ja się grzecznie ustawiam czekając na finał
http://dorkapoland.blogspot.com/

Teo pisze...

cudności

zajmuję więc miejsce w kolejce :)

karolka pisze...

ponieważ lubię łakocie i łasuch ze mnie straszny, to się zapiszę :)

http://pszczolkowo.blogspot.com

milqin pisze...

Serdecznie gratuluje 2 rocznicy blogu.

Habka pisze...

a to i ja się dopiszę po takie słodkości :)

Aszczka pisze...

ja również się ustawię i okrzyknę za resztą pań - Cudny Scrap!

Enthia pisze...

Super, ja się zgłaszam :)

chmurka pisze...

Piękny skrap. Zresztą jak wszystkie Twojego autorstwa:)

Do candy także staję w kolejce.

marysza pisze...

tez sie zglaszam;d zaraz dodaje info na moim blogu;d;d

rachel pisze...

ustawiam sie w kolejce:)
i pozdraiwam:)

Katasiaczkowe pasje pisze...

Bosz 32 w kolejceeeeeee Ech ten blogrer :P

Ustawiam się a jakże

Anna pisze...

Turkusowo-niebiesko-zielone kolory jak nic przywodzą na myśl wakacje nad ciepłym morzem... chciałoby się, oj chciało :) A tymczasem mogę tylko pomarzyć: i o wakacjach, i o wygranej w candy ;)

Juunka pisze...

Ajajajaj! Na Anno-Mariowe candy to ja tutaj się w kolejce ustawiam koniecznie ;]

Terceps pisze...

zgłaszam się! Twoich papierów nigdy za wiele! :)

Lily pisze...

Serdeczne gratulacje z okazji 2 rocznicy bloga:-))
i ja staję w kolejce po te słodkości:-)))

Pozdrawiam:-)

http://handemadebylily.blogspot.com/

Brises pisze...

Spragniona barw, przychodzę i ja:) Gratuluję rocznicy!

Dunia pisze...

Scrapek tradycyjnie rewelacyjny! Odmówić urodzinowych słodkości nawet nie wypada, więc sto lat! :o)

lara pisze...

fajnie było by popracować na tych papierach:)
a biżuteria piękna:)

Carla pisze...

Prace podziwiam odkąd jestem na blogspocie, info o give away zamieściłam, zatem ustawiam się grzecznie w kolejce do cukierasów :)

Makówka - pełna pomysłów pisze...

Anuś :) Niech Ci się zawsze chce tworzyć, jak nie dla siebie samej, to dla nas, dla narodu! :) Jesteś moją Mistrzynią!
Biżu w kolorach cudnych!
Proszę mnie wylosować. ;)))

aulik pisze...

wielu, wielu takich rocznic!

jak zawsze cudny scrap...
a te przeszycia literek niedługo będą na każdym scrapie w sieci :)))

kuszące rozdawictwo :)

immacola pisze...

Że scrap jest piękny to wiadomo (dodałam sobie go do ulubionych jak tylko pokazał się na flickrze), a że słodkości pyszne to ustawię się w kolejce.
I gratuluję rocznicy.

Zuza pisze...

z wielką chęcią się zgłoszę :)

AgnieszkaMD pisze...

i ja się zapisuję :)

kerina pisze...

Gratuluję rocznicy!!!
oczywiście i ja ustawiam się w kolejce=)
http://kapi-kap-kap.blogspot.com/2010/02/walentynki.html

Ukka pisze...

Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I hope I can take part in this candy?I added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Greetings from Russia,
Ukka

Ulaa pisze...

No to i ja sprobuje!!! :*
Chcem, pragnem, marzem zeby posiadac te candy!
Buziaki

PiLLow pisze...

Dopisuję się do kolejki :)

gooseberry pisze...

ponieważ papiery sa cudne i za każdym razem żal ich ciąć, postanowiłam ustawić sie w kolejce po następne ;)
pozdrawiam cieplutko
aga/gooseberry

mana.j pisze...

Oh, cudne papiery!
www.mana-j.blogspot.com

klamaja pisze...

To gratulacje z okazji rocznicy :D
i jeśli można to się dopisuje do zabawy ;)

klamaja.blox.pl

Weronika pisze...

Jakie wiosenne cukieraski - z ochota ustawiam sie w kolejeczce:)


www.koralikowaweraph.blogspot.com

Pozdrawiam,
Weronika

edit pisze...

Aniu gratuluję rocznicy, scrap jest boski, uwielbiam go od pierwszej chwili gdy go ujrzałam, jak tylko odzyskam swojego bloga zamieszczę banerek :)

acha i dzięki :) buziaki;)

A*Lisa pisze...

No pięknie, pięknie, aż wstyd się nie ustawić. I wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!!!

Info u mnie po prawej:
http://alisapassion.blogspot.com

Edzia pisze...

Cudnie!gratuluję 2 latek i pozdrawiam*

Annar pisze...

Gratulacje :)
I oczywiście ustawiam się w kolejce po te cudowności.

ona_i_ja pisze...

Gratuluję i oczywiście ustawiam się wkolejce :)

http://www.radosnyczas.blox.pl

fasti pisze...

i ja się dopiszę :)
http://mano-amatas.blogspot.com/

Rybiooka pisze...

Mam nadzieję że tyłów nie zabezpieczam :) Data piękna dzień kiedy mąż poprosił mnie o rękę wiec może może :)

Florens pisze...

Rybiooka, ja cię osłaniam :)))
Droga Anno Mario, stanie w kolejce po Twoje papiery jest jest dla mnie niemal tak przyjemne ja pluskanie w morzu. Wiem, że szanse niewielkie, bo zaraz będzie tu tłum Twoich wielbicielek, ale spróbować muszę.

Aneladgam pisze...

To i ja dołączę do grona chętnych :)
Aneladgam, http://lylis.blox.pl

FojAga pisze...

Anno-Mariowy gaveaway jest fantastyczny. Zgłaszam chęć jego posiadania :)

kigabet vel Ki pisze...

u ciebie to mogę stać i stać ......... i czekać i czekać ......... bo warto - pyszne słodkości :P

http://kigabet.blogspot.com/2010/02/candy-coz-chciec-wiecej.html

Julapi pisze...

Gratuluje rocznicy.

asieja pisze...

piękne słodkości
dopisuję się..

Joasiunia:) pisze...

I ja chcę wziąć udział w zabawie:)

Pozdrawiam Joasia!
http://joasiunia.blogspot.com/

skrzatka pisze...

Trudno się oprzeć propozycji!
http://skrzatka.blogspot.com/

Molly pisze...

super! ustawiam się w kolejce ;)

www.mollownia.blogspot.com

Bo-Art pisze...

Niemożliwe, by oprzeć się pokusie posiadania takich papierów :) Więc i ja dopisuje się do kolejki :)

Agata pisze...

Scrap cudowny!

A słodkości wyglądają przepysznie - ustawiam się po nie w kolejce i przy okazji gratuluję dwóch lat blogowania! :)

anik pisze...

Scrap jest cudny!
A candy - pychotka. Dopisuję się.
No i gratuluję rocznicy.

Szara pisze...

Zgłaaaaszam się ^^ http://przejawykreatywnosci.blogspot.com/

kisieltruskawkowy pisze...

Scrap - cudo!
A na candy mam olbrzymią chrapkę :)

ktrya pisze...

Uwielbiam turkus, żaden inny kolor nie działa mi tak na zmysły :)
I dopisuję się do candy.

Monia pisze...

Gratuluję rocznicy i ustawiam grzecznie w tym wielgachnym ogonku :)

http://monika-jot.blogspot.com/2010/02/zuziowa-tworczosc.html

Asiulinek pisze...

Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy! Ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do mnie:)
Pozdrawiam,
Asia
sfilcowani.cba.pl

Miscela pisze...

ja tez sie ustawie :)

Myśli krzyżykiem pisane pisze...

pyszności, zapisuję sie z przyjemnoscia i życze kolejnych lat blogowania. info u mnie tu : http://myslipisane.blog.onet.pl/CANDY-CANDY,2,ID399235356,n

G-a pisze...

Gratuluje blogowania, ale przede wszystkim dziekuję za cudne papiery.
A teraz spróbuję szczęścia:
http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/01/candy-lutowe.html

viva pisze...

scrap jak zwykle wspaniały!!
a po candy ustawiam się w kolejce, info już u mnie na blogu :-)

Zielona pisze...

Chętnie przygarnę nagrodę :)
Info u mnie na pasku bocznym
Pozdrawiam :)

Peninia pisze...

Wspaniały scraptaki z klimatem:) A papiery niesamowicie urocze.Oczywiście stawiam się w kolejce po te piękność...moze los się uśmiechnie:)

Jagulka pisze...

wspaniały scrap :) piękne ma kolory
a po candy chętnie się ustawię w kolejce :) info na pasku bocznym już jest

hendMejdBajKejt pisze...

Ja też staję w tym dłuuuugaśnym ogonku! Może się uda?
http://hendmejdbajkejt.blogspot.com/

gagipa pisze...

Z przyjemnściąwezmę udział w zabawie
www.bizugagipy.blox.pl

barbaratoja pisze...

Takie SPA marzenie... morze się ziści;)

barbaratoja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
barbaratoja pisze...

Mam problem z usunięciem moich poprzednich wpisów, pomyliły mi się blogi, zrobiłam okutnego byka, ale i tak chciałabym wziąć dział w losowaniu

diablo pisze...

piękne candy, turkus jest niezwykły w każdej postaci!
Staję w kolejce :-)
diabolopomidoro.blogspot.com

nannala pisze...

przekonałaś mnie ;)
poproszę cukierka !

Jolinek pisze...

gratulacje z okazji pierwszej rocznicy:) również ustawiam się w ogonku po pyszności

zuzka pisze...

Ja też, ja też! W kolejeczce grzecznie :)

Antoshia pisze...

wszystkiego najlepszego z okazji 2 urodzinek bloga:) życzę, aby kolejne lata były pełne niewyczerpanej inspiracji do tworzenia pięknych rzeczy:)
i oczywiście ustawiam się w kolejce po słodkości:)

http://wlodziowachatka.blogspot.com

Katharinka84 pisze...

Też się piszę na takie słodkości :D

Sussie pisze...

Congratulations on your Anniversary!
Your scrapwork is amazingly beautiful! Especially all things you do in turquoise!
Warmest regards
Sussie in Sweden :)

askoz pisze...

Gratuluję i tez się zglaszam

konwallia czaruje pisze...

Świetne słodkości. Aż ślinka leci. Dlatego ustawiam się w tej dłuuuugiej kolejce.

pest pisze...

Witam =]
Chciałabym się zapisać na Candy..=]
Mam nadzieję, że częściej będę tu zaglądać.
Pozdrawiam

http://pierwszekroczki.blogspot.com/2010/02/candy-na-blogu-anna-maria.html

Cattt pisze...

ustawiam się w kolejce:)

kobens pisze...

:) I jak tu się nie skusić na takie słodkości?

Anonimowy pisze...

nie pamiętam czy już się wpisywałam
ooo.
teraz już wiem na pewno!
pozdrawiam ;-)
.matka.

MuzaJo pisze...

Jak na moje początki scrapowe a jednocześnie miłośniczkę biżuterii, to stanęłam we właściwej kolejce. czy los się do mnie uśmiechnie.
MuzaJo z http//muzajo.blox.pl

Alexandra pisze...

:) Ale cudowności - papiery te właśnie miałam zakupić, ale się wstrzymam parę dni, a biżuteria - aż ślinka cieknie. Z miłą chęcią się zapisuję :)

mazionta pisze...

Chętnie wezmę udział:) http://mazionta.blogspot.com/

InusiaM pisze...

ja też bym chciała. pozdrawiam

Paszczata pisze...

i ja chętna jestem :D zapraszam do Paszczakowic

Wypisana pisze...

ja tez wpadnę, a co. (:

Alicja pisze...

i ja również chętna jestem na te słodkości :)

groszek pisze...

Przepiękne!chętnie ustawiam się w kolejce !

jelonkaa pisze...

To ja też spróbuję szczęścia. Pozdrawiam.

vairatka pisze...

Warto sie w takiej kolejce ustawić :) Gratuluję rocznicy i pozdrawiam :)
http://vairatka.blogspot.com/

Margot pisze...

Papiery cudne a scrap... słów brakuje by go opisać!
Ustawiam się w kolejce - może mi się poszczęści :)
Pozdrawiam,
Margot
http://theworldofmargot.blogspot.com/

Gosia pisze...

Uwielbiam te Twoje papiery. Faktycznie same się tną :)
Ustawiam się w kolejce.

P pisze...

Zgłaszam się do losowania wstawiłam notkę na
www.Court-WTP-PTP.blog.onet.pl

adniesta pisze...

Przecudne kolory :)
Jako nowatorka w tej dziedzinie pozostawiam tu oto pierwszy swój komentarz i chęć wygrania candy :)

http://adniesta.blogspot.com

Pozdrawiam serdecznie!

Enyo pisze...

I ja ustawiam się w kolejce chętnych.
Życzę Ci wielu lat blogowania.
Pozdrawiam,
Enyo
http://tancowalaiglaznitka.blogspot.com/

Karola pisze...

Ja też stanę w kolejce.

www.karola-handmade.blogspot.com

Kasia pisze...

to jeszcze ja się skuszę :)))
śliczny LO! coraz bardziej zakochuję się w twoich papierach :D

monia-art pisze...

Widzę,że jeszcze nie jest za późno.I ja się piszę na Twoje Candy.

Madzioza pisze...

Ja już dawno się w nich zakochałam!
Wszystkiego NAJ! z okazji 2 rocznicy blogowania!
U mnie po prawej stronie informacja;)

meririm pisze...

Ileee ludziów.. ALe i tak się piszę ^^
www.swiatloli.blox.pl

Madzioza pisze...

a ja adresu nie podałam..nie wiem czy trza, ale poprawiam się:
www.zakreconaja.blogspot.com

sniff pisze...

Nie próbowałam jeszcze pracować z tymi papierami, a Ty czarujesz z niego cuda, więc pomyślałam, że też zgłoszę się do Twojego candy. A może uda mi się wylosować prezent?:)
Pozdrawiam ciepło, sniff

Berberis pisze...

Gratuluję drugiej rocznicy bloga!!
Wspaniałe candy, Papiery Twojego projektu są bardzo fajne i świetnie się z nimi pracuje :)
Oczywiście staję w tej długiej kolejce...
http://berisart.blogspot.com/

P pisze...

www.candy-candy.blog.onet.pl
Super może się chodziarz jeder raz uda ;)

monawmona pisze...

Piękne kolorowe Candy z przyjemnością biorę udział. Miłego dnia. Monika

Nesca pisze...

Tez sobie tu zapukam Puk Puk, i w kolejce sie ustawie :)

Love,
Nesca

www.dollwithasoul.blogspot.com

Kasmatka pisze...

I ja się z przyjemnością zapiszę:) http://kasmatka.blox.pl/html

Joanx pisze...

Ja też poproszę :P

gunia pisze...

hmm...czyzby mnie tu jeszcze nie bylo? :)buziole

Aneta Mencfel pisze...

i ja staje w kolejce, a link to http://pracowniakartek.blogspot.com/

Karola pisze...

ja tez do ogonka dołączam, bo cuda tu takie, że aż głowa mała... ;)
http://zakamarek-karoli.blogspot.com/

Kerlaja pisze...

Gratulacje!
Chętnie wezmę udział w losowaniu, bo smakowite kąski proponujesz;)
Pozdrawiam

Kasiula pisze...

łojjjj ale koleja, no nic stanę i postoję :)
uwielbiam tu zaglądać i podglądac :)

Ivy pisze...

takie wspaniałości, że żal nie spróbować...

http://scrapgaleria-ivy.blogspot.com/

Joasia* pisze...

Rocznicowe Gratulacje !!!
No i oczywiście ustawiam się w tej dłuuuugaśnej kolejce :)

LiAnna pisze...

Gratuluję rocznicy i z przyjemnością ustawiam się w kolejce.

Nessa pisze...

piękna rocznica ;) i ustawiam się w kolejce

tamis pisze...

Ja również grzecznie ustawiam się w kolejkę :)

http://tamis-robotki.blogspot.com/

Anytram pisze...

Ja również się zgłaszam i z niecierpliwością czekam na wyniki ;)
No i gratuluję z okazji rocznicy, oczywiście ;D

Anytram pisze...

www.robionerecznie.blogspot.com
Bym zapomniała

... pisze...

To i ja staję w kolejce po słodkości ;o)
Kama

anet pisze...

i ja ustawiam się w kolejce:)

Magda pisze...

ja chcę ja chcę..:))
Pięknych "rzeczów" nigdy dość !
jednorodzinny.blogspot.com