poniedziałek, 3 stycznia 2011

co zrobić ze starymi gazetami... (można oddać na makulaturę, albo)

Wyzwania czas zacząć! Rok 2011 zaczynam ekologicznie - czyli scrapowo-recyklingowo. Dzisiaj na art-piaskownicy Anita ogłosiła nowe wyzwanie rękoczynowe - zadanie brzmi: ze starej gazety zrób coś, coś nowego, użytkowego, ładnego - nie jestem zbytnio kraftowa więc mnie temat trochę przerósł, ale na BLOGU piaskownicy możecie oglądać prawdziwe cuda - patrząc na nie nie wierzę ze powstały z gazet!


Jak widać na załączonym obrazku zrobiłam przestrzenną ramkę - praktycznie każdy jej element pochodzi z rycyklingu: pudełko, oczywiście GAZETA, którą pudełko wykleiłam, gałązki brzozowe, pojedyncze kryształki, łańcuszek, podkładka pod zdjęcie i fragment scrapowego papieru - skrawek :) Acha jeszce parciany sznurek i gwoździki. Alfabety są nowe - fakt, wybaczcie :)

en face
Zbliżenie na detale (perspektywa z prawa hahahha)
Proszę bez nerw - ja tu jeszcze dzisiaj wieczorkiem powrócę :) Jak zaczynać rok to z hukiem! Będzie niespodzianka, będzie scrap, będzie kolejne wyzwanie! SIJA :))))

6 komentarzy:

Bea pisze...

po prostu kocham tę fotę Jasia!!! A ramka cudna!

Heather Jacob pisze...

stunning!stunning! I just adore this creation you are sooooo clever and I love your style ... so inspiring..hugs xo

Humorzasta pisze...

Świetna ramka.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetny recykling!

edit pisze...

ramka jest po prostu boska!

KOLOROWY ptak pisze...

niesamowita praca!