środa, 16 lutego 2011

co się dzieje...

Ano niewiele, ale coś tam jednak w trawie piszczy... Od czasu do czasu dostaję jakieś propozycje udzielenia wywiadu - najczęściej na temat fotografii, tym razem jednak było inaczej. Miesiąc temu odezwał się pewien pisarz i artysta - Dawn Sokol, który postanowił mi zadać kilka pytań na temat mojego art-journalingu. Najpierw pojawiłam się na jego blogu, a potem na amerykańskim portalu create Mixed Media w nowym dziale Journal Fresh:

print screen z strony główniej create Mixed Media


Pochwaliłam się trochę, co? No ale ostatnio jakoś tak nie mam weny, a takie drobnostki uskrzydlają :) Przy okazji przypomniało mi się że chyba powinnam przywrócić status 'important' mojej działalności art-journalowej, ale tu nie ma łatwo - trzeba czekać na znak i piorun inspiracji.

_______________________________________________________________

Więcej o inspiracjach i technikach akwarelowego art-journalingu można od kilku dni przeczytać w najnowszym numerze kwartalnika Entre Artistes Magazine #11 - to mój pierwszy artykuł dla tej gazety i muszę przyznać że jestem bardzo podekscytowana.

 ________________________________________________________________

A teraz z jeszcze większa ekscytacją chciałabym Was zaprosić na organizowane przez craftmanię Kreatywne Spotkanie Miłośników Scrapbookingu. Będę tam ja :) i wiele, wiele fantastycznych babek ze świata polskiego scrapbookingu :) mam zamiar ściągnąć do mojego miasta jak największą liczbę osób, tymbardziej że w końcu ktoś zorganizował spotkanie w CENTRUM Polski i każdy ma równe szanse na dotarcie tu i "zmacanie"... prac oczywiście  :)


Wszystkie informacje możecie znaleźć  >>TUTAJ<<  na stronie FaceBookowej wydarzenia :)

15 komentarzy:

druga szesnaście pisze...

gratulacje! wielki świat docenia i bardzo słusznie. :)))

Anitasienudzi2 pisze...

gratulacje!!!!

Ana pisze...

gratulacje:)
i dziękuję za inspirację, opublikowałam:*

gunia pisze...

GRATULACJE WIELGACHNE! :*

Joanna Oborska pisze...

Gratuluję! Ta praca, którą Ciebie zilustrowali jest piękna. Szkoda tylko, że nie można powiększyć żeby przyjrzeć się szczegółom.

Kitty pisze...

Gratuluję!!! ostatnio czytałam wywiad z Tobą na blogu {a place for twiggs}, fajnie, że Twój talent jest docieniany!! Czy Twój artykuł jest na stronie magazynu? bo nie mogę znaleźć :/

Pretty Arty pisze...

congrats!!!

Kasia Krzymińska pisze...

Ooo gratulacje gratulacje wieeeelkie! :)) Cieszę się, że ludzie na świecie się znają na tym co dobre :D A na skrapowisku to po prostu nie może mnie zabraknąć!

Aszczka pisze...

Gratulacje, miło jak polskie scraperki zostają wyróżniane w świecie

ps. Tylko chyba Dawn Sokol to kobitka ;-)

fasoolka pisze...

Ogromne gratulacje!!!

Tusia Lech pisze...

Moje nieustające gratulacje Aniu :**

Anna-Maria pisze...

dziękuję Wam wszystkim bardzo, bardzo! :***

Numucha - jak wejdziesz u mnie na blogu w zakładkę art journal to sa wszystkie zdjęcia i można powiększać, również tego powyższego :)

Kitty - EntreArtistesMagazine to kwartalnik wydawany w formie normalnej, papierowej gazety - żeby to mieć w Polsce trzeba zamówić przez stronę EAM wysyłkowo... nie wiem czy jest w Empiku, nie sprawdzałam.

Czeko - si ja! :*

Aszczka - no właśnie tez mi się tak wydawało, ale w sumie takie imię dziwne i nigdzie nie znalazłam potwierdzenia płci :) a głupio tak w mailu pytać hahahahha

Flora pisze...

NO!!! tylko gwiazdy udzialają wywiadów... więc szacun tym większy dla Twojego talentu!!! i Twoich prac.

Jaszmurka pisze...

Gratulejszyn! Polska rulezzz! :D

Joanna Oborska pisze...

Byłam, oglądałam :) Praca wygląda jak spełnienie życzenia "kolorowych snów" :)