piątek, 3 czerwca 2011

Victoria!!!

Kochani dzięki nieocenionej pomocy Ibiska mogę dziś, pierwszy raz od trzech miesięcy opublikować coś na moim blogu!

Pewnego dnia w marcu blogger odmówił posłuszeństwa i do dzisiejszego dnia nie pozwala mi na standardowe opublikowanie, a ni edycję postów, ale dzisiaj próbuję publikacji przez opcję mailową - mam nadzieję że dam radę.

Przeoraszam wszystkich za moją nieobecnośc tutaj, ale nie wynika ona z mojego lenistwa, tylko z problemów technicznym, których nie jestem w stanie przeskoczyć. Jeśli ktoś coś wie na ten temat i może mi pomóc - proszę...


11 komentarzy:

ibisek pisze...

:)
Cieszę się, że się udało :)

Oliko pisze...

Musisz wykasować wszystkie pliki bloggera z pamięci przeglądarki, wyłączyć autouzupełnianie haseł i usunąć pliki cookie - u mnie akcję przeprowadziłam dwukrotnie - pomogło =) Ew. używaj Google Chrome - ja nie mam ale słyszałam, że działa ładnie.
Czekamy na Ciebie!!

KOLOROWY ptak pisze...

czekam na Twój powrót! chciałabym pomóc, ale niestety nie wiem jak :/ u mnie póki co (odpukać!) blogger działa bez większych zarzutów

Pozdrawiam cieplutko!

Jaszmurka pisze...

dobrze,że tej Twojej nieobecności nie odczułam! hahaha
ale dobrze Cię na blogu widzieć :D
(bo zaczynam nadrabiać blogowe zaległości)

Anonimowy pisze...

mi tez sie tak zepsul w marcu, myslalam, ze to wina Turcji, bo tu w ogole caly blogger byl zablokowany, ale innym dziewczynom piszacym stad wszystko dzialalo, wiec sama nie wiem co bylo nie tak, w kazdym razie rozwiazania nie znalazlam i przenioslam bloga na wordpress, dziala bez zarzutu :)

Kitty pisze...

w końcu!!! strasznie Ciebie i Twojego blogowania brakowało!!!

Arte Banale pisze...

Ana wracaj!!!

Anonimowy pisze...

yay! you're back! we missed you!

Bellaidea pisze...

Jestem Twoja nowa falowaczka :) , niesety nie potrafie Ci pomoc technicznie ale czelam z niecierpliwosci na nowe posty :)

Алексей Одиночка pisze...

да блоггер что-то не жалует..как бы совсем не загнулся

ita01 pisze...

A próbowałaś logować się z przeglądarki google chrome? Też miałam problemy z bloggerem, nie chciał mi działać na mozilli, ale na chrome chodzi doskonale. Pozdrawiam!