sobota, 12 kwietnia 2008

Córki, siostry... kobiety

Nowe LO dla Halinki - uroczej teściowej mojego brata. Na zdjęciu jej dwie córeczki: Mela (moja bratowa) i Ola. To taki mały (SC)RABUNEK ;) dzisiaj zostanie wręczony. To zabawa zaproponowana przez Qlkową oto zasady skopiowane z jej bloga: Oto zasady: 1. Znajomej osobie rabujemy jej fotkę a) w postaci jpg ściągniętą z bloga, galerii lub strony www b) w postaci odbitki foto z szuflady, albumu, tablicy nad biurkiem... 2. Robimy scrapa na komputerze lub w realu. 3. Gotowego scrapa wysyłamy mailem lub wręczamy obrabowanemu do rąk własnych (ewentualnie pocztą lub przez umyślnych). 4. Zalecane (ale nie wymagane) rabowanie osób, które mają do scrapowania dwie lewe ręce i (SC)RABUNEK dostarczy im radości. Właśnie weszłam na jeden z moich ulubionych blogów: do Tworzącego Babska :) i okzało się że ona równieżpopełniła dwa scrabunki! w tym samym czasie; jak widać zabawa się scraperką spodobała, dziękujemy Qlkowa! Papiery Daisy D's z różnych kolekcji. Wymiary: 30x30 cm.

13 komentarzy:

Babsko pisze...

piękny scrabunek! jestem zauroczona Twoimi pracami :)

Babsko pisze...

haha! ja u Ciebie a ty u mnie ;)

agnieszka pisze...

świetny !!!!! jak wszystko zresztą ... uwielbiam te Twoje dodatki, rozwiązania, ukłąd... suuuper

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Świetna praca :D bardzo ładnie otrzymałaś kolorystykę, całość pięknie skomponowana, Bardzo mi się podoba ten scrap!! Pozdrawiam :)

Jaszmurka pisze...

Masz niesamowite wyczucie smaku i kolorów.
Wszystko idealnie do siebie pasuje!
Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że kocham Twoje prace :D

swietlicowo pisze...

robisz niezwykłe prace!!! oniemiałam z zachwytu!

cwasia pisze...

Piękna praca, papiery, kolory, kompozycja, dodatki...zresztą jak zwykle :)Zachwycam się...

jaśminowasia pisze...

piękny scrap!

AgnieszkaAnna pisze...

ummmm... dołączam do grona zachwyconych

swietlicowo pisze...

nie mogę się doczekać następnych prac :) zaglądam tu do Ciebie codziennie w związku z tym :))

truskawkaM pisze...

nie moge sie napatrzeć :O

slicznsoci :) pełne uroku :)

ibisek pisze...

Twoje prace są prześliczne!!
czy możesz zdradzić czym wycinasz literki? Czy są to może gotowe, kupione?

Anna-Maria pisze...

większość literek to gotowce, ale czasem wycinam też swoje; posługuję sięgłównie alfabetami tekturowymi i naklejkami z zestawów Basica