poniedziałek, 21 kwietnia 2008

Dwanaście miesięcy Zosi

Duży album z samymi zdjeciami, bez miejsc na notatki, zapiski - album najpiękniejszej Małej styczniówki (pozdrawiam przy okazji wszystkie moje koleżanki ze styniowego forum dzieciaczków).  Album trochę w stylu vintage, retro - dużo tuszowania, wydzieranek... większość zdjęć w sepii. Wymiary 20x19.5 cm, papiery ze wspaniałej kolekcji INFUSE Basic Grey. P.S. Żólte kóka spinające to tylko wersja robocza - czekam na dostawę ostatecznej wersji - kółek w kolorze czerwonym. Jak zwykle przepraszam za zdjecia, które nie oddają klimatu scrapa. Martuniu dziękuję Ci że mogłam się podjąć wykonania tego albumu z fantastycznymi zjęciami uroczej Zośki ;)

17 komentarzy:

Zielona pisze...

Uroczy album!!! I Zosia śliczna dziewczynka :D

Babsko pisze...

obłęd!! zakochana jestem w zdjęciach, w klimacie tego albumu, w pomysłach... obłęd!!

Anna-Maria pisze...

a zdjecia to akurat zasługa niezwykle utalentowanego Taty Zosieńki... ja też jestem pod ich wielkim wrarzeniem... na blogu i tak nie ma takiego efektu... fantastyczne są, wspaniale się pracuje z takim mateirałem, są bardzo inspirujące. Papiery też cudowne, bardzo wdzięczne.

Unknown pisze...

Zosie to najfajniesze dziewczyny!

piękny album :-)

Nowalinka pisze...

Och, znowu stworzyłaś coś wyjątkowego Aniu :)
Dostałam oczopląsu od tej ilości fantastycznie oscrapowanych zdjęć :D

Flora pisze...

No ja wymiękam.... TY jesteś NIESAMOWITA!!!! Masz wyjątkowe wyczucie koloru, potrafisz wspaniale zestawić ze sobą zdjęcia i papiery... Bosz.... ja to jak się naoglądam takich cudeniek, to mi wena kurczy się z zazdrości.... i nawet się nie próbuję zabierać za skrapowanie....

Anna-Maria pisze...

no flora, błagam Cię... Twoje prace aż pachną roślinnością! Uwielbiam je! Są absolutnie niepowtarzalne... dziękuje Wam bardzo, bardzo i za przytjęcie takie cudopwne na forum i wszystkie komentarze do tego albumu tam zamieszczone również ;)

swietlicowo pisze...

padłam na kolana i zamierzam jeszcze raz przejrzeć tego posta w tej pozie!!!

Norma pisze...

No właśnie takie albumy podobają mi się najbardziej!! Całą magię stanowią wyjątkowe zdjęcia i piękne, wspaniale dobrane papiery.. a szczególiki są nienachalne ale zauważalne i zdecydowanie dodają uroku! :) Według mnie jedna z najlepszych Twoich prac, Aniu!

Anna-Maria pisze...

wiedziałam ze Ci się spodoba... od razu jak stwierdiałam że nie bedaie w niej innych kwiatków, wstążek... ;) widzę już dokładnie jaka będzie druga część Twojego zalegego prezentu... buziak

pasiakowa pisze...

Już dawno mnie dzieciowy album tak nie poruszył. Stworzyłaś niesamowity klimat!
Zdjęcia w nim są obłędne, a Ty potrafiłaś pięknie je wyeksponować :)

Pozdrawiam ciepło!

Filka pisze...

album wyszedł oblednie !
masz niesamowity dar w dobieraniu wszystkich elementów i kolorów, same zdjecia sa cudne!!! co drugie mnie zachwyca :)

Anna-Maria pisze...

dziękuje wam wszystkim bardzo - i tobie mirabeel mentorko moja również, mimo iż nasze gusta się różnią - ale wiadomo nie dyskutuje się na ten temat ;)))
dziewczyny trzymajcie mocno kciuki za małą Zosieńkę, bo od dwóch dni jest w szpitalu pod kroplówką i podobno nie wiadomo co jej jest... ja siegorąco modlę o jej zdrowie i spokój jej Mamy...

E pisze...

niesamowity album! masz w sobie niepohamowane pokłady talentu! Jestem pod wrażeniem tego, jak cudownie pokazałaś rok życia na papierze :)
I nie masz co przepraszać za zdjęcia - są b.dobrej jakości, choć faktycznie,może masz rację, scrap w rzeczywistości jest na pewno tak cudowny ...
NIESAMOWITY:)

Unknown pisze...

ja się zabieram do Jerzykowego i Jeremiśkowego albumu, ale jak tu weszłam i obejrzałam Twoje prace, to chyba pójdę posprzątać... i dłuuuugo nie powrócę do tego pomysłu...

Stine66 pisze...

AMAZING ALBUM, really a LOT of great pages you made.

Renny Berryboar pisze...

Świetna robota! Super wyszło :)