sobota, 26 kwietnia 2008

J&M - czyli 14 mc moich najukochańszych

krótko - album jest prezentem dla Michałka - zawiera tylko wspólne zdjecia Jasia z Tatą. Album jest otwarty - będzie uzupełniany na bierząco, co miesiąc, co dwa miesiące... nie posiada jeszcze okładki, bo to powazna sprawa, a ja teraz nie mam weny ;)  Album powstał juz 10 kwietnia, ale czekałam na te piękne brandsy MM z kolekcji 5th Avenue, żeby go wykończyć... nie ma co pisać - męski dodatek prawdziwego mężczyzny - doskonałego ojca... mojego ukochanego. wielkość 11x11cm, alfabety Karen Foster Design, papiery: czarny i biały ;)

21 komentarzy:

Norma pisze...

Oj Aniu, Aniu... piękny! Już mi słów brakuje, żeby Cię tak chwalić przy każdej Twojej nowej pracy.. :P No więc zaczynajmy:
po pierwsze- świetne, piękne, cudowne zdjęcia! :) nie znam osoby która robiłaby zdjęcia lepiej niż Ty!! są po prostu niesamowite!
po drugie- wszystko ładnie zeskrapowane.. bo to w końcu mężczyźni, więc jest po męsku, bez zbędnych bajerów, a jednak dokładnie wykończone i przyozdobione drobnymi 'cudeńkami'
no i po trzecie-chyba najważniejsze :P jak się ma takich chłopaków to nie trudno im zrobić ładny album!!!!! :P sami są inspiracją i natchnieniem! :) Buziaki!!!!! Gratuluje pięknego albumu!!

PS widać na tych zdjęciach jacy oni są razem szczęśliwi.. a Ty jeszcze to świetnie wyeksponowałaś!

Jaszmurka pisze...

O mój Boże... wyszło Ci coś niesamowitego...

Klimatycznego i za serducho łapiącego o_O.

No takie kolory niby nie miłosne, niby nie dziecięce...a takie magiczne...

Nie, ja już nie umiem zdania sklecić bo kurcze mi słów brakuje.

Przepiękny album.. po prostu.

lady-of-shalott pisze...

kolejna przesliczna rzecz na Twoim blogu. Naprawdę, chyba nie bedzie w tym przesady, jesli powiem, że Twoje prace są jednymi z moich ulubionych sposród blogów scrapbookowych jakie odwiedzam. śl;iczne:) pozdrawiam

jasminowasia pisze...

Cudowny, jest tak dopracowany, mimo B&W taki cieplutki, kocham Twoje prace!

Mirabeel pisze...

Album jest niesamowity !!

Renny Berryboar pisze...

Wspaniały jest ten album. Brak mi słowa żeby go określić... może... "PRZEWSPANIAŁOWOŚCIOWATY"! Ekstra i tyle - pod każdym względem :)

Iskra pisze...

Wspaniały - prawie bez kolorów a taki wyrazisty! super dobrałaś zdjęia. I te dodające odrobinę barw do cudnej czerni i bieli ćwieki. Zakochałam się w Twojej twórczości. Mogę Cię u siebie podlinkować?

P.S.
A jakiego masz przystojnego męża. :>

finnabair pisze...

NIESAMOWITY
przy poprzednim siedzialam ze szczęką otwartą , luźno na zawiasach zwisającą a teraz już sama nie wiem, gdzie mam jej szukać - jest bezbłędny - męski, a zarazem stylowy i elegancki!!!
I ten klimat.....i ci faceci przystojni....piękne zdjecia. Super.

truskawka pisze...

:O

Karola pisze...

Napiszę wprost - to najlepsza, najpiękniejsza czarno - biała praca jaką widziałam, do niedawna miałam jako nr1 pewnego b&w scrapa pewnej utalentowanej francuskiej guru, ale... psssst... Twój album go przebił ;-)Będę do niego wracać!

babsko pisze...

ja chyba powtórzę tylko za Karolą, bo nic sensownego w tej chwili sklecić nie umiem, bo mnie wbiło w ziemię...

to najlepszy B&W jaki widziałam!!!

Filka pisze...

jest boski !!!
nawet nie wiem co napisac wszystko juz zostało "powiedziane"
jestes niesamowita inspiracją :)

nowalinka pisze...

Cudowny scrap-album, można sie wpatrywać w niego godzinami i to z ogromną przyjemnością i uśmiechem na twarzy :)

Flora pisze...

rewelka, no rewelka.... gapię się i gapię... Ty to zdolniacha niesłychana jesteś!!! nawet nie bardzo lubane przeze mnie b&w potrafiłaś tak podać, że się mi przeokropnie podoba... no wymiatasz.... zapisuję się do Twojego fanklubu natychmiast!!!

p.s. modele niezłe "ciacha"....;-)))))))

bobinia pisze...

weszłam na twój blog przez przypadek i teraz (tak niby przypadkiem) będę tu regularnie zaglądać :) Naoglądałam się tu przepięknych rzeczy - gratuluję talentu i wyczucia smaku.

Aga pisze...

chylę czoła... normalnie się teraz pozbierać nie mogę :)

anet pisze...

bije miłością na kilometr!!!! album jest genialny!

babsko pisze...

przyszłam jeszcze raz się powgapiać....

Agnieszka - Anna pisze...

hmmm świetny
doskonale skomponowany przemyślany
nic zbędnego i nic nie brakuje
nic tylko podziwiać

UHK Gallery pisze...

Prześliczny jest ten album, uwielbiam tak oko nacieszyć.....

Costa pisze...

Przepraszam ale ja muszę no muszę.. tak pięknego, uroczego i chwytającego za serducho albumu to ja jeszcze nie widziałam.. jest więcej niż wspaniały jest doskonały i nic juz nie pisze bo mi słów brakuje..