poniedziałek, 28 lipca 2008

"podobieństwo" temperamentów

nadszedl czas prezentacji kolejnego wyzwania; tym razem autorką tematu była kochana Nowalinka. "podobieństwu" czoła stawiły": Nula, Filka, Jasz, Nowalinka,Mia-mi, Batorek,Rae,UHK,K-kaja, Agnieszka-Anna (mam nadzieję że nikogo nie pominęlam). Moje podobieństwo wygląda tak :) Niestety zdjęcia nie są zbyt wyraźne, ale to już ostatnie prace drukowane na tym złomie, który stoi na szafce ;) dzis kupuję nową drukarkę i moje prace będą tryskać wszystkimi kolorami tęczy, obiecuję!!! Materialy: Crate Paper, Basic Grey, My Mind's Eye, Making Memories; stemple Fany Pants, Kelly Panacci.

2 komentarze:

Babsko pisze...

po pierwsze to nie wyrzucaj jeszcze tej drukarki, bo zdjęcia drukuje takie magiczne i ja chętnie coś jeszcze takiego wyblakłego bym pooglądała {prosi}

"PODOBIEŃSTWO" świetne! to drugie, to wyżej genialne!!!! hmm, {myśli} a może z racji tego, żem ja też Anna-Maria to się może podepnę pod Ciebie, cooo? hahahah bo ja na swoje jeszcze nawet koncepcji nie mam :))

Nowalinka pisze...

Ooo, to podobieństwo też świetne i takie radosne i życiem tryskające :)
Piękne! :)
(mnie własnie przed wyjazdem drukarka padła na zawsze, trza pomyslec o nowej, jakby co uderzę do Ciebie z pytaniami jak przetestujesz tą nową ;))