poniedziałek, 16 lutego 2009

nad mo j'aime... czyli Franio na tapecie

dzisiejszy scrap rozpoczyna cały cykl Lo'sów z Franiem w roli głównej :) to mały braciszek pięknej Zosi, której album robiłam dawno, dawno temu... Uwielbiam pracować ze zdjęciami Marty i Karola - są wyjątkowe, niesamowicie natychają i sztuka samą w sobie; niewiele trzeba żeby robiły wrażenie. takie są fakty w momencie kiedy zastanawiam się jakiego scrapa z nich zrobić zawsze pierwszą i drugą myślą jest coś prostego, zaryzykowałabym również stwierdzenie, że clean&simple narzuca się samo... ale nie zapeszam, bo wiadomo jak to ze mną jest - zawsze muszę coś dodać, gdzieś zagnieść, coś poszarpać... no cóż taki mój urok. Także bądźcie kochani gotowi na to, że Franio będzie równie często gości na moim blogu jak i Jaś... pewnie Zosia też nie raz się pojawi. Kiedyś gdzieś widziałam podobną kompozycję i przypomniała mi się natychmiast jak zobaczyłam to zdjęcie... niestety nie wiem czyj to byl scrap, bo w inspiracjach nie byl zapisywany. Na białej karteczce jest miejsce na journaling Marty :)

9 komentarzy:

MonaGee pisze...

no bajka, świetnie zrubonsowałać tego scrapa, czysto i przejrzyscie plus wyciaga ze zdjecia to co najważniejsze. brawo!

Jowita pisze...

Piekny scrap - jak kazdy Twoj

Costa pisze...

Piękny !!! Zdjecie faktycznie niby proste łatwe.. a jednak z aparatem w ręku bym chyba nie zrobiła takiego samego..

gulka pisze...

nie wiem czy to już pisałam, chyba nie, na pewno nie.. no to napiszę KOCHAM TWOJE SCRAPY! :) uwielbiam, normalnie przyprawiaja mnie o ból serca :) czekam na więcej! ten jest przecudniasty, no kolor spokojny jak morze, delikatne dodatki i to zdjęcie.. wszystko pasuje idealnie Aniu :)

albumyslubne pisze...

Pewnie już to pisałam: bardzo lubię Twoje scrapy, masz ogromne wyczucie kompozycji, kolorów, nastrojów. Sama przyjemność w oglądaniu :)
pozdrawiam!

truskawkaM pisze...

piękny :)ramka na zdjęciu daje niesamowity efekt :)

finnabair pisze...

mrrr ta ramka, ta ramka!!!

Kamila pisze...

piękny !! rzeczywiście zdjęcie rewelacyjne, ale i oprawa mu dorównuje :)

Magda pisze...

mają szcęście, że mają TAKĄ zdolną ciocię ;)
muszę wokól nas też takiej poszukać :)
pozdrawiam i podziwiam!