niedziela, 18 października 2009

pogodowe anomalie

Kiedy Ibisek zaproponowała swoją LO'sową mapkę nie bardzo wiedziałam jak się za nią zabrać - taki prosty układ, prostokąty, kółeczka... hmmm... nie wiedziałam jak to ugryźć żeby nie było sztampowo; kiedy postanowiłam się poddać dotarło do mnie zamówienie ze scrap.com.pl wraz z kilkoma gratisami w podziękowaniu za współpracę, między innymi dwa rodzaje print-screenów Hambly - no kocham tę firmę za banalne pomysły wykonane w niebanalny sposób. Srebrny druk na papierze pakowym w połączeniu z ostatnimi rewelacjami pogodowymi natchnął mnie i sprowokował do stworzenia czegoś dla mnie nietypowego. Kolekcja Amber dołączyła do tego wybuchowego zestawu ze znamienną sobie oczywistością pasowania do wszystkiego i wszędzie. Powstał scrap opatrzony zdjęciami głupich min, mających przekazać nastroje dotyczące październikowych nawałnic - tak zwany FOCH razy trzy. Dodałam retro-tag, który pocięłam na kawałki, kryształek, gwiazdkowy guzik, ulubione bradsy MM i chlapania srebrną farbą. Dzisiaj na blogu art-piaskownicy zostaną opublikowane wszystkie prace uczestniczek zabawy oraz jedna praca z nadesłanych przez Was interpretacji.

7 komentarzy:

consmayoral pisze...

Se dice princesa, no principesa.

Anna-Maria pisze...

principeSSa

paperina pisze...

Znowu znakomity!
Zabrzmiało jak zarzut...?
to wszystko z zazdrości!!!

gulka pisze...

rewelacyjny!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

jest świetny - :D
pomysłowy, przewrotny, super!

MonaGee pisze...

powiało mi chłodem ! zimowy na 102

finnabair pisze...

widzę, że zima zaskoczyła wszystkich - jak zawsze świetny...zazdroszczę :)