środa, 21 października 2009

słodki sen Zuzanny

Słodki sen Zuzanny jest tematem mojej wersji najnowszego, ScrapLiftowego wyzwania art-piaskownicy. Oryginał całkowicie odbiegał od mojej stylistyki, trzeba było wprowadzić "innowacje" :) - tym samym mój scraplift okazał się być bardzo swobodną interpretacją. Kolejny raz kolekcja Amber sprawdziła się wysmienicie, tym razem w kooperacji z pastelowym fioletem :) Tak na prawdę to ten LO's powstal kilka tygodni temu i był moim pierwszym doświadczeniem z tą boską kolekcją I lowe SCRAP - chciałm nim udowodnić, że Amber nie tylko nadaje się na kartki i albumy, może być także ciekawym elementem scrapa.

4 komentarze:

Zussska pisze...

No to chlapanie mnie rozwala!

gulka pisze...

ale kolory! i ta koronka.. przepiękny jest.

karolina pisze...

A mi podoba się efekt lekkiej przestrzeni jaka powstała wokół zdjęcia. Taka wirująca,rozedrgana i kojarząca się z wolno fruwającymi marzeniami. Do tego to przesłodkie zdjęcie:)
Pozdrawiam

Zielonooka pisze...

świetna praca:))
zapraszam po odbiór wyróżnienia:D