środa, 25 listopada 2009

zawsze można sobie utrudnić...

... zawsze można przedobrzyć i usypać sobie pagórek z sypkiego piasku... echhhhh... nadgorliwość gorsza od faszyzmu; To miał być banalny lift, prosty jak konstrukcja cepa layout, banalne dodatki... taaaak... może właśnie dlatego w mojej głowie zaczęły świrować te wszystkie (jak to Nula mówi) przydasie: "przecież ja nie mogę tak normalnie, bez farby, bez przeszyć, bez dodania czegoś od siebie...", no i mam teraz. Czy ta praca wygląda na moją?! Odpowiedź jest jednoznaczna - NIE. Ale z drugiej strony: dawno nie korzystałam z kolorowego zdjęcia, nie zrobiłam niczego "typowo dzieciowego" :) wybaczycie, prawda? Zapraszam wszystkich do udziału w najnowszym wyzwaniu art-piaskownicy, Scrapliftowej edycji Uli. To moja pierwsza praca na bazie jednego z Mumowych papierów z kolekcji "Zeszyty" - muszę przyznać ze bardzo wdzięczny papier :) Poupychałam tam jeszcze całą bandę: October Afternoon, Sassara Lass, Crate Paper, Cosmo Cricket, Basic Grey - czego tam nie ma :) Ale jest wesoło i kolorowo i czasem tak trzeba, tymbardziej że szykuje się kolejna, zdecydowanie bardziej stonowana praca... ale o tym jutro. A teraz w nieco innym temacie - chciałabym Wam polecić najnowszy numer tygodnika "Przekrój", w którym znajduje się cały artykuł o jednym z moich najlubieńszych artystów maleńkiej Polandii - Zbigniewie Liberze. Jednocześnie zachęcam Was do wybrania się do Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie - tam q okreśie od 1 grudnia br.aż do 7 lutego 2010 będą wystawione prace Libery z lat 1982-2008 (potem od 19 lutego do 14 kwietnia można będzie jeszcze zobaczyć wystawę w BWA we Wrocławiu) - ja z pewnością tej wystawy nie ominę.

7 komentarzy:

gulka pisze...

Twój jest i basta! a te guziole poprzeszywane wymiotły mnie kompletnie :*

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Twój, Twój:) I bardzo sobie pod górę zrobiłaś, bardzo:)
A o Liberze pisałam w swojej pracy na studiach podyplomowych z arteterapii, i też wystawy nie przegapię.

Anitasienudzi2 pisze...

twój jest ,twój :P nie uciekniesz od tego.Dzieje się na nim,że hej! ale boski

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

bajerancki!!!!!

finnabair pisze...

oj twój twój - a nawet jeśli trochę mniej niż zwykle, to cóż w tym złego?

Marie-Nicolas pisze...

splendide !!!!
I love it !!

kigabet vel Ki pisze...

świetne kolory .......... świetna energia ... świetny przekaz formy i treści !!!