wtorek, 9 marca 2010

Kraina Czarów c.d.

A ja cały czas żyję w Krainie Czarów :) w sobotę spotkała mnie niespodzianka w postaci odwiedzin Nulencji, w niedzielę - też były niespodzianki, wczoraj - kwiaty, kwiaty, kwiaty i koperta od tatusia z zawartością na nowe, niebieskie buciki na wiosnę :****, a dzisiaj... ... dzisiaj dotarła do mnie długo oczekiwana przesyłka zza oceanu z papierami i dodatkami m.in. Studio Calico! Materiały są boskie, natychmiast musiałam coś scrapnąć, a dzięki temu że mamy już dłuższe dni, mogłam od razu po pracy zrobić zdjęcie nowo powstałemu LO'sowi :)
Na tej pracy jest wszystko co kojarzy mi się z "Alicją..." - jest królik, jest zegar, biała róża przemalowana na czerwono, babeczka "zjedz mnie", butelka z napojem "wypij mnie", fotel, motyl morpho blue itp...
Tych cudownych ażurowych motyli by tu nie było gdyby nie Kobens - dziękuję kochana! :***
Dzięki ukochanej Florze umieścić na scrapie tego gigantycznego motyla w ulubionym kolorze - morpho blue [wiem zanudzę was na śmierć tymi motylami i Alicją:) ].
Layout jest liftem pracy Tary Anderson, którą już kiedyś przerabiałam :)
To aż niewiarygodne i cudownych rzeczy mnie ostatnio spotyka, aż chce się rano wstawać. Obyśmy tylko długo nie czekali na nadejście upragnionej wiosny... czuję że wtedy optymizm eksploduje we mnie z siłą wodospadu :)

6 komentarzy:

kirke_kasia pisze...

Piękne prace:) zazdroszczę Alicji...mam nadzieje, że jak noga się naprawi to też powędruję do kina.

pasiakowa pisze...

Haha.. no, widzę, że oczarowanie Alicjowe nie mija :) I niech tak pozostanie :)
Swoją drogą film wyszedł magicznie - po zakończeniu projekcji stwierdziłam, że film mógłby być dłuższy ;)

kobens pisze...

Cudny, ale ja nadal czekam na scrap z kapelusznikiem ;)
A niebieskie butki marzą się i mnie

Anna-Maria pisze...

prawda że magiczny film? tez miałam niedosyt :) Pal sześc z fabułą, ja na te bajeczne obrazy mogłabym patrzeć godzinami!

Kobens - a wiesz że sie juzprzymierzałam :) hahaha, jak Ty mnie znasz... no szykuje sie coś, ale nie wiem jeszcze co z tego wyjdzie :*

dziekuję Wam :*

Agnieszka Posłuszny pisze...

MAGICZNY skrap! Nic mądrzejszego nie umiem napisać ;)
I tak jak opierałam się skutecznie kitom SC, tak przez Ciebie mam ogromną chęć się zrujnować finansowo :D

PS I gratuluję, bo widziałam tę pracę jako LO tygodnia na SC!!!

Nowalinka pisze...

Przepiękny scrap, zachwyca mnie każdy szczegół, łącznie z królikiem przeciętym na pół :)

U mnie juz zielone baleriny z pomarańczową kokardką czekają na wiosnę ;)