sobota, 12 czerwca 2010

scrapowo

Wiem, wiem, wieeeeem... straszliwie się scrapowo zaniedbuję, ale wierzcie mi - serio nie mam czasu. Codziennie od ponad miesiąca jeżdżę na działkę, sprzatam domek na nowy sezon, przkopujęogródek, sadze, przesadzam... no pracy mam mnóstwo! Wraca wieczorami skonana i praktycznie padam razem z Jaskiem na kanapie zaraz po kąpieli. Tyle cudownyhc papierów czeka na mnie w skrzyni a tu nic... Ale już niedługo biorę się za siebie; prawdopodobnie jutro przeprowadzam się już na stałę do lasu, jak tylko się zadomowię to działam, obiecuję. Jedyny problem będzie jak zwykle z zasięgiem - w środku tej dziczy trzeba lataś z laptopem po lesie żeby znaleźć dobre miejsce na połączenie ze światem. wstawienie jednego posta ze zdjęciem na bloggerze graniczy często z cudem, ale postaram się uzbroić w cierpliwość... A dzisiaj mały scrap A4 z ukochanym zdjęciem moich współlokatorów wykonany na kolorystyczne wyzwanie Art-Piaskownicy, które gościnnie prowadziła Marika (w ramach nagrody za najlepszą pracą wykonaną z zestawu digi zaprojektowanego przez Timbouctou z okazji pierwszych urodzin Art-Piaskownicy -->TU).
Pierwszym impulsem do wykonania tej pracy było to cudne zdjęcie, które idealnie podpasowało kolorystycznie pod wyzwaniem, drugim TA praca kochanej Uli, którą zobaczyłam na forum piaskownicowym jeszcze przed publikacją, a ostateczną inspiracją kompozycyjną stał się TEN scrap Fairy_Scrap81.
Na deser mam jeszcze dla Was kilka zdjęć z serii "tydzień z brownie...":

7 komentarzy:

Lili pisze...

ile radości bije z tego scrapa! świetny:)

Michèle pisze...

OMG!! this page is awesome !

Jaszmurka pisze...

bardzo mi się podoba ten lewy róg... bardzo :)

Marie-Nicolas pisze...

splendide !!!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

ufff- dobrz,że to taki cudowny nieobecności powód!

niesamowicie potrafisz się zainspirować!!!!

k_maja pisze...

mało kto mnie tak natycha jak Ty!!! :*

Teuvo Vehkalahti pisze...

Interesting photo blog. Photographs show enenmmän than a thousand words. I like very much your blog. See you do Teuvo images www.ttvehkalahti.blogspot.com blog and leave your comments there. Thank you Teuvo Vehkalahti Suomi Finland