sobota, 12 grudnia 2009

akrylowe podarunki

Nadeszła kolejna edycja CardLiftu piaskownicowego - jak zwykle jest to dla mnie trudny czas :) pełen niepewności - "co by tu..."; tym razem było nieco łatwiej, ciekawiej ponieważ liftowałyśmy coś oryginalnego, nietuzinkowego, coś co było inspirującym dla mnie wyzwaniem - ATC/kartę wykonaną na akrylowej bazie. Praca nad tym CardLiftem okazała się na tyle ciekawa że powstały dwa akrylowe tagi wykonane na bazach ze scrap.com.pl. Obie prace nie są "dosłownymi" liftami pierwotnej pracy z przyczyn praktycznych; w ten sposób mam już "z głowy" dwie ze świątecznych kart-podarunków. Pierwsza - "zimowa" powędruje do uroczej pary rodziców mojej bratowej, z którą w tym roku będę miała przyjemność spędzać Wigilię. Druga będzie podarunkiem z okazji narodzin małej Lei - na którą czekamy już od 6 grudnia - no coś się jej na świat nie śpieszy :) W ramce nadal jest puste miejsce na wpisanie daty narodzin. Laurko - wspieram Cię i również mam nadzieję, że Lea nie będzie bożonarodzeniowym dziecięciem :) No to świątecznie się zrobiło. W domu pojawiają się na ścianach i półkach pierwsze świąteczne ozdoby, pachnie świątecznymi potrawami, które można wykonać z wyprzedzeniem (tak, tak u mnie już kilka rzeczy jest przygotowanych na Wigilię :). A na stoliku obok mnie powstaje właśnie okładka świątecznego "przepiśnika" - no musiałam się w końcu zmobilizować, bo kartki z przepisami na bożonarodzeniowe pyszności walają mi się po całym domu. Mam nadzieję że uda mi się jutro zrobić zdjęcie już gotowego kajetu. Życzę udanego wieczoru Wam wszystkim :*

7 komentarzy:

Fioletowe poddasze pisze...

Piękne!

asica.p pisze...

sliczne!!!!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

ładne baardzo!!!
akrylowośc, przejrzystośc - pięknie zauważona!

przepiśnika ciekawam:))

Zielona pisze...

Cudne!! :)

Jaszmurka pisze...

o rety...ten śniegowy to normalnie taki puchaty jak żywy O_o

boskie są!

:*:*:*

kisiolki piernikowa małpo :P

dul pisze...

To już wiem w końcu, jak wykorzystać moje białe pompony :).

kigabet vel Ki pisze...

świtanie poradziłaś sobie z tym wyzwaniem ....... nadałaś tym pracom coś co niewiele osób posiada ..... niepowtarzalność ...