środa, 8 grudnia 2010

no to sobie odpoczęłam...

Hahahahha, poleniuchowałam sobie, nie ma co, aż pół dnia :) eeee tam, nie prawda - lenię się dalej tylko że zapomniałam wstawić dzisiaj pracy, która powstała jakiś czas temu na wyzwanie kolorystyczne Nulki, które dzisiaj pojawi się na art-piaskownicy. Kolory - bajka! same się scrapują. Przepraszam Was za fatalne zdjęcie tej pracy, ale ostatnio światło do moich okien nie zaglądało kilogramami :)


Scrap - jesienne wspomnienie i Wasze ukochane żółte czółenka :) Jet tu również moje wielkie marzenie - Mamiya - ach... cudnie byłoby kiedyś mieć taki egzemplarz i szaleć z nim w słońcu... marzenia, marzenia... może kiedyś.

A teraz to już na prawdę idę się byczyć. Buuuu nie ma dzisiaj nic w TV :/

4 komentarze:

Juunka pisze...

Kolory - bajka i praca bajka! No cudo normalnie cudo brak słów i inne takie!
A co do tego że nie ma nic w TV - noooo... Z braku Tap Madl laski aż rozkręciły imprezę na fejsie ^^

Gosik pisze...

super scrap :)

Encza pisze...

Anuś Ty byś potrafiła mi nawet wmówić że białe jest czarne. No kolory mało moje ale Twoja praca genialnaaaaaaaaaaaa!

Agnieszka S. pisze...

Pozytywna, pełna uroku. Czółenka wymiatają, ale bez drzewka i aparatu to już nie byłoby to.